Home > Team

Wij staan en gaan voor onze cliënten

Oorzaak Hoorkliniek werkt met en vanuit 3 P’s:
Passie voor het vak
Personeel dat betrokken is, deskundig en klantgericht werkt
Professionaliteit in hoorzorg

Onze audiciens zijn StAr geregistreerd en volgen diverse nascholingen om op de hoogte te zijn en blijven van alle ontwikkelingen in het vakgebied.
Onze winkel is SEMH (Stichting Erkenning Medische Hulpmiddelen) gecertificeerd en dat betekent dat wij voldoen aan de kwaliteit eisen die ook door zorgverzekeraars aan aanbieders van hoorzorg worden gesteld..

Onze audiciens

Ik ben Anita van Brummen, eigenaar en oprichtster van Oorzaak
Hoorkliniek. 19 jaar geleden ben ik in het vak van audicien gerold.
Ik werkte in een klein streek ziekenhuis op de KNO poli waar men ook gehoortesten afnam. Ik werd door mijn baas gevraagd of ik interesse had om dit ook te leren, en dat had ik. Ik werd op cursus gestuurd en haalde mijn diploma Audiometrie. En daar ligt de grondslag voor het prachtige vak audicien.
Ik werd gevraagd om bij een klein zelfstandig audicien-bedrijf te komen werken, de overstap was snel gemaakt
.

Ik behaalde mijn audicien-diploma. Het bedrijf waar ik werkte werd overgenomen door een keten bedrijf en daar heb ik 8 jaar met veel plezier gewerkt als bedrijfsleidster in verschillende filialen, op verschillende plaatsen. Ik leerde de kneepjes van het vak en leidde verschillende mensen op tot audicien. Ik vond het heerlijk om te doen. Helaas veranderde de hoorzorg en het werken bij een keten bedrijf was niet meer hetgeen dat echt bij mij paste. Ik wilde het anders doen, ik wilde deskundige betaalbare hoorzorg voor iedereen leveren, waarbij de klant centraal staat.

Om dit mogelijk te maken heb ik op 11-2-2011 de stap genomen en Oorzaak Hoorkliniek opgericht.

We zijn nu 12 jaar verder en met succes mag ik wel zeggen. Na keihard werken en roeien tegen de stroom in heb ik mij vast weten te houden aan mijn missie en visie en is Oorzaak Hoorkliniek uitgegroeid tot een begrip in Nederweert en ver daarbuiten.

Ik ben gedreven in wat ik doe en interesseer me vooral in de vernieuwingen die er zijn op het gebied van de nieuwste techniek van hoortoestellen en de daarbij behorende accessoires. Het geeft veel voldoening een klant te helpen met zijn hoorprobleem en hem of haar tevreden de winkel te zien verlaten.”

Met trots stel ik het nieuwe team aan u voor, zij delen mijn missie en visie nl. “deskundige en betaalbare hoorzorg voor iedereen waarbij u als klant centraal staat“. Klantgerichtheid is deel van ons DNA en dat is te merken aan de waardering van onze klanten.

“Mijn naam is Paméla Plomp”. Alhoewel ik qua opleiding allereerst een tijd als ziekenverzorgende heb gewerkt rolde ik al vrij snel in het audicien vak. Dit kwam doordat er in het Audicien bedrijf van mijn ouders in Weert een plek als audicien vacant werd. De stap was snel gemaakt, na eerst als assistent-audicien te hebben gewerkt, ben ik aan de opleiding begonnen tot audicien en heb ik deze met succes afgerond in 1991. Vanaf dat moment heb ik als audicien gewerkt in de zaak van mijn ouders in Weert/ Roermond/ en Boxmeer.

In 2002 is het bedrijf (PDH), met mij erbij, verkocht aan een keten en daar heb ik nog 10 jaar met veel plezier gewerkt. Maar op een gegeven moment werd het bedrijf te groot en te commercieel en dat paste niet bij mijn visie op het audicien vak.

Vanaf 2012 ben ik werkzaam geweest bij diverse audicien bedrijven en heb ik dus verschillende ervaringen in manieren van werken als audicien opgedaan.

Vanaf 1 oktober 2022 ben ik werkzaam bij Oorzaak Hoorkliniek. Deze audicien speciaalzaak sluit naadloos aan bij mijn visie als het gaat om klantgericht werken, persoonlijke aandacht en tijd voor de klant te hebben en werken aan een passende oplossing voor zijn of haar gehoorverlies. Anita ken ik al meer dan 20 jaar. De audicien wereld is relatief klein en we zijn elkaar vaak tegengekomen. Zij heeft dezelfde passie als ik want als audicien heb je het mooiste vak dat je maar kunt bedenken en daarom doe ik dit al 35 jaar met veel plezier.

Hallo, Ik ben Margot Nijman. Toen ik in 2012 een relatie kreeg met de oudste zoon van Anita, maakte ik tegelijk kennis met Oorzaak Hoorkliniek en het vak audicien. Het ging thuis regelmatig over het reilen en zeilen in de winkel. Verhalen over nieuwe, veelbelovende ontwikkelingen in de branche of mooie verhalen over cliënten die goed geholpen waren. Heel interessant allemaal, vond ik. Ik had een goede baan als diëtiste, maar stelde me toch wel eens voor hoe het zou zijn om als audicien te werken. In 2014 ben ik ervoor gegaan en gestart met de opleiding tot audicien aan de DHTA.

Ondertussen leerde ik de fijne kneepjes van het vak van Anita. Na een onderbreking ben ik sinds mei 2021 weer met enthousiasme aan het werk bij Oorzaak Hoorkliniek. Als audicien voel ik mij thuis bij de visie van Oorzaak Hoorkliniek. Maatwerk, want geen oor of situatie is hetzelfde. Persoonlijke aandacht, want door echt goed te luisteren kun je iemand beter helpen. Kennis en kunde, zodat je het beste advies geeft voor die ene klant. Ik ben hiernaast ook ervaren in het helpen van cliënten met een verstandelijke of meervoudige beperking.

Ik help u graag, tot ziens bij Oorzaak Hoorkliniek!”

Ondersteund door:

“Ik ben Kim Greijmans en binnen Oorzaak Hoorkliniek werkzaam als inside sales assistente. Na vele jaren ervaring als management assistente ondersteun ik sinds april 2021 met veel plezier de audiciens van Oorzaak Hoorkliniek.

In de meeste gevallen zal ik het eerste aanspreekpunt voor u zijn en ik kijk er naar uit u te ontmoeten!” 

Hallo, ik ben Marian Martens. Vanaf 1 mei 2022 ben ik werkzaam bij Oorzaak Hoorkliniek als inside sales assistente. Na mijn middelbare school heb ik commerciële economie gestudeerd waarna ik zo’n 30 jaar bij diverse bedrijven gewerkt heb in commerciële binnendienst functies. Vanuit mijn klantgerichte instelling was ik begin dit jaar op zoek naar een nieuwe uitdaging en die heb ik gevonden bij Oorzaak Hoorkliniek. Ik werk hier met veel plezier in een fijn team bij wie de persoonlijke aandacht voor de klant voorop staat. Samen met Kim, ondersteunen wij de audiciens en zijn wij het eerste aanspreekpunt voor u als klant.


Ik hoop u dan ook snel te mogen begroeten in onze hoorkliniek.

Hallo, mijn naam is Amber en ook ik heet u van harte welkom bij Oorzaak Hoorkliniek.