Home >
Klachtenregeling
- Oorzaak Hoorkliniek beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure conform artikel 9 van haar Algemene Voorwaarden en behandelt iedere klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Oorzaak Hoorkliniek.
- Bij Oorzaak Hoorkliniek ingediende klachten worden binnen een termijn van 5 werkdagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Oorzaak Hoorkliniek binnen de termijn van 5 werkdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
- Een klacht over een product, dienst of de service van Oorzaak Hoorkliniek kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier onderaan deze pagina.
- De consument dient Oorzaak Hoorkliniek in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
- Oorzaak Hoorkliniek is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg die door het Ministerie van VWS is erkend.